bday ime



aimi...
hepi belated...huhuhuu...
wishing u all the great things in this world n akhirat nnti~~~

fact##
-ime da tua
-ime makin tua
-aimi nadia semakin tua lagi
-ime kurangkn gula nnti kencing manis xD
-kurangkn garam nnti darah tinggi..hoho
-ime klu mkn chipsy blikn aq satu hahaha
-ime rjin2 blnaje kami...
-ime, yunho bkn milikmu~ xP
-ime suka masak kari...huhu-ime suke citer white chick..xD
-ime ade OCD trhdp warne hijau...*pinggan xD*
-ime cintakn baju kurung cotton xD
-sumer kucing ime name acing..*lari2 xD*
dan lain2~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ xD




HAPPY BIRTHDAY AIMI NADIA SAHRUDIN!!

3 scream:

sheraaaa said...

terhibur hatiku membaca interesting fact bout mu....
hahahaha
dh 21..hahah 21..21!!
blk jgn lpe dftr jd pengundi ek,wt ic skali tao..br punyer
:PPPP
ap2 pon hepi bufday ime
hope all ur wishes comes true
****owoneul malhaebwa
Ni mamsokae itneun jageun ggoomeul malhaebwa
Ni meorieh itneun isanghyungeul geuryuhbwa
Geurigo nareul bwa
Nan nuh eh genie ya, ggoomiya, genie ya......
im genie 4 ur wish..
ngeee...
tata titi titu~~~

aimi said...

ommo! ommo!
I LIKE XDDDDD

ime nk nyanyi nie =P

mmg bnr ku katakan
yunho milikku
biar apa dikata
dia ttp kn ku cinta

-khadeeja dia milikku hahaha

btw maseh for d wish
hehehhehehe

to shera:
thanx genie!shera bebeh XDDDDD
wemissandloveu =(
take care okie XDDD

chun's said...

cun nye birthday gilr tu~~~
kekeke